diumenge, 23 d’octubre del 2011

Dijous 13 d'Octubre del 2011

Avui hem treballat en grup sobre les lectures. La que ha treballat el nostre grup és:" Internet en l'aula. Aplicación didáctica d'Internet" d'en Joan-Anton Sànchez i Valero, un dels nostres professors d'aquesta assignatura.
He trobat molt interessant treballar sobre aquest article i crec que és important explicar a la conclusió que he arribat i les preguntes que m'ha despertat aquest text.
El text en primer lloc ens explica que la inversió a les TIC en els últims anys ha estat notable. No obstant, aquesta inversió solament ha tingut en compte les infraestructures i no la formació dels professors encarregats d'impartir-classes produint com a conseqüències aquesta no-capacitació dels professors encarregats d'impartir les matèries amb suport informàtic, desaprofiti la gran inversió feta en les noves tecnologies.
Per altre banda el text ens mostra diversos programes informàtics com les WIKIS, els blocs, el Moodle. que poden oferir un gran ventall didàctic per treballar des de les escoles mitjançant aquestes tecnologies innovadores. També, val a dir que la formació que es proporciona a les escoles sigui dinàmica i pugui adaptar-se a les necessitats d’aquesta i del seu entorn.
Desprès d'entendre i reflexionar sobre el tema, m'han sorgit diverses preguntes com: Els mestres estant interessants en rebre formació?, els centres no haurien de ser els encarregats de decidir quin tipus de formació s'adapta a les seves necessitats? Com incloure les TIC a l'educació realment? i per altre banda m'agradaria mostrar la inquietud més gran que se'm presenta i que esper-ho que al final de l'assignatura em quedi resolta: Com podem aplicar les noves tecnologies a l'etapa de l'educació Infantil?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada