Després
d'haver analitzat una mica el centre Vedruna hem arribat a diverses
conclusions. Per una banda, ens agradat el fet que la informàtica es
treballi de manera globalitzada i transversal durant tot l’any, i
deixi de ser una assignatura única i limitada a unes hores en
concret. D’aquesta manera, és té molt en compte que, sobretot a
l'Educació Infantil no es treballa per assignatures diferenciades
sinó globalment. A més, s’aconsegueix que els infants puguin
veure que les TIC’s es poden utilitzar per treballar qualsevol
assignatura i àrea, extrapolant els seus aprenentatges d'aquest
llenguatge, podent-lo aplicar a totes les seves realitats.
Per
altre banda, ens ha semblat molt bé que siguin els propis infants
els que hagin creat i mantinguin el seu propi bloc. Així
aconsegueixen una major implicació, i que aquesta sigui una feina
més personal, tot i que crèiem que, de cara a l'Educació Infantil
hi ha carència d'alguns elements, com pot ser el bloc, podent-lo
utilitzar com a diari d'aula, per exemple.
Ens
a sobtat el fet que no rebin subvencions per part de l'Estat, tot i
que tenen molta sort al tenir una mare que treballa en el món de les
tecnologies, i que els hi pugui subministrar ordinadors. Tot i que en Joan- Anton ha explicat que l'escola pot presentar un projecte per aconseguir una subvenció.
També,
cal dir que ens ha agradat que la majoria de professors realitzin els
cursos de reciclatge i formació sense esperar res canvi, que ho
facin per pròpia voluntat, sense al·licients econòmics, ja que
demostra les ganes d’aprendre i de ser més eficients en la seva
tasca com educadors i mestres.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada