divendres, 23 de desembre del 2011

Dijous,15 de Desembre del 2011


Després d'haver analitzat una mica el centre Vedruna hem arribat a diverses conclusions. Per una banda, ens agradat el fet que la informàtica es treballi de manera globalitzada i transversal durant tot l’any, i deixi de ser una assignatura única i limitada a unes hores en concret. D’aquesta manera, és té molt en compte que, sobretot a l'Educació Infantil no es treballa per assignatures diferenciades sinó globalment. A més, s’aconsegueix que els infants puguin veure que les TIC’s es poden utilitzar per treballar qualsevol assignatura i àrea, extrapolant els seus aprenentatges d'aquest llenguatge, podent-lo aplicar a totes les seves realitats.

Per altre banda, ens ha semblat molt bé que siguin els propis infants els que hagin creat i mantinguin el seu propi bloc. Així aconsegueixen una major implicació, i que aquesta sigui una feina més personal, tot i que crèiem que, de cara a l'Educació Infantil hi ha carència d'alguns elements, com pot ser el bloc, podent-lo utilitzar com a diari d'aula, per exemple.

Ens a sobtat el fet que no rebin subvencions per part de l'Estat, tot i que tenen molta sort al tenir una mare que treballa en el món de les tecnologies, i que els hi pugui subministrar ordinadors. Tot i que en Joan- Anton ha explicat que l'escola pot presentar un projecte per aconseguir una subvenció.

També, cal dir que ens ha agradat que la majoria de professors realitzin els cursos de reciclatge i formació sense esperar res canvi, que ho facin per pròpia voluntat, sense al·licients econòmics, ja que demostra les ganes d’aprendre i de ser més eficients en la seva tasca com educadors i mestres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada